Gigantisch logo x

Cookies op deurengigant.nl

Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven van onze websites, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Wij maken gebruik van functionele, analytische en marketing cookies. Zo zorgen we ervoor dat we persoonlijke content kunnen laten zien. Als je geen toestemming geeft voor deze cookies, dan kan dit een negatief effect hebben op de functies van de website. Door te klikken op weigeren worden alleen functionele cookies geplaatst. Als je wilt dat onze website goed werkt, dan kunt u de cookies accepteren. Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Accepteer

Veelgestelde vragen

Kan ik zelf mijn deur(en) monteren? 

Ja, natuurlijk is dat mogelijk. Bekijk hier de handige uitleg voor de zelfmontage. Heb je twijfels over het monteren van jouw deur(en)? Dan adviseren wij om dit door onze vakmensen te laten doen. Dit scheelt je veel tijd. Hoe meer deuren je bestelt, hoe lager de montagekosten per deur worden. 

Wanneer heb ik een stompe deur nodig? 

Een stompe deur past alleen in een diepe sponning. Doorgaans zijn alle buitendeuren stomp. Voor binnendeuren gebruik je ook een stompe deur zodra de sponning diep is. Wel is het mogelijk om van een diepe sponning een sponning te maken die ook geschikt is voor opdekdeuren. 

Wat kost het om deuren te laten monteren? 

De montagekosten hangen af van het type en aantal deuren dat je bij ons bestelt. De montagekosten worden tijdens het bestellen heel duidelijk in beeld gebracht, zodat je precies weet wat de de totaalprijs wordt. 

Geven jullie garantie op de montageservice? 

Op onze montageservice geven wij zes maanden garantie. Binnen die periode mag je verwachten dat er geen klachten ontstaan die het gevolg zijn van de montage.

Komen jullie de deuren ook inmeten? 

Het inmeten van deuren is vrij eenvoudig. Bekijk hier de handige inmeetuitleg. Mocht je er toch niet uitkomen, dan kan je gebruikmaken van onze inmeetservice. Onze adviseurs meten de gewenste ruimte(s) in, geven professioneel advies en stellen een vrijblijvende offerte voor je op. Onze inmeetservice is mogelijk vanaf een bestellen van €450,- 

Wat is de levertijd van jullie deuren? 

De meeste deuren worden uit voorraad geleverd. De reguliere levertijd bedraagt dan circa. 14 werkdagen voor de meeste CanDo deuren. Voor de Svedex geldt de levertijd van circa. 10 werkweken. Bij de deuren die op maat gemaakt zijn of bij bestellingen met extra accessoires kan de levertijd langer zijn. 

Moeten de deuren nog geverfd worden?

In ons assortiment vind je zowel binnen- als buitendeuren. Bij onze binnendeuren heb je de keuze uit gegronde deuren en afgelakte deuren. De deuren van Svedex zijn ten alle tijden afgelakt en te verkrijgen in drie verschillende tinten wit. De deuren van CanDo en Moodplus zijn voornamelijk gegrond. Dit betekent dat je de deur nog dient af te lakken zodat deze zijn kwaliteit behoudt. Lees in de beschrijving van de deur of deze gegrond of afgelakt is. Buitendeuren zijn ten alle tijden gegrond. Deze dienen nog afgelakt te worden. 

Kan ik de deuren retourneren? 

Deuren 
Deuren waarbij het glas in de fabriek is geplaatst, maatwerk deuren en/of deuren waarbij bewerkingen zijn aangebracht kunnen niet worden geretourneerd. Dit soort deuren vallen onder de noemer maatwerk en maatwerk valt buiten het herroepingsrecht. CanDo boarddeuren en Svedex deuren vallen ook buiten het herroeppingsrecht.

Standaarddeuren kunnen worden geretourneerd. Als u een deur bestelt en deze is reeds door de transporteur bij de leverancier afgehaald en staat bij hen klaar om naar u bezorgd te worden, dan zal de transporteur ons deze afhaal- en retourkosten doorberekenen. Per deur kost ons dat €75,00 euro welke wij naar u moeten doorberekenen. Als u een deur bestelt en deze is reeds door de transporteur op het bezorgadres afgeleverd en u wilt deze ruilen of retourneren, kost dit €75,00. Voor iedere opvolgende deur betaald u €20,00.

Accessoires
Losse accessoires mogen geretourneerd worden. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen. Als je het volledige aankoopbedrag wenst, dan dienen de artikelen ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd te worden en indien mogelijk in de originele staat van verpakking verpakte te zijn. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van goederen vast te stellen. Lees onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie over retourneren. 

Wat doen jullie met mijn gegevens? 

Bij het plaatsen van een bestelling dien je jouw persoonlijke gegevens in te vullen. Deze gegevens worden zorgvuldig bewaard. Wij gebruiken jouw gegevens niet voor andere doeleinden en verstrekken deze niet aan derden.

Hebben jullie ook een showroom? 

Ja, wij hebben drie showrooms. Deze zitten gevestigd in Purmerend, Hoofddorp en Breda. Bekijk de adresgegevens hier

Algemene voorwaarden Cookies Privacybeleid ©2024 Deurengigant.nl