Klantenservice Deurengigant

Wij zijn tijdens onze openingstijden telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 085 - 210 230 0. Onze medewerkers hebben uitgebreide ervaring met de deuren uit ons assortiment en kunnen u uitgebreid informeren.

Telefonische bereikbaarheid klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur & 's avonds van 19.00 tot 21u .00 uur

Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur

Zondag is onze klantenservice gesloten

U kunt ook per email contact met ons opnemen: info@deurengigant.nl
of gebruik de onderstaande contactknop:


Vragen / Offertes

Onze klantenservice probeert altijd zo spoedig mogelijk te reageren op de vragen die u per e-mail stelt.

Prijzen

Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.

Garantie en herroepingsrecht

Bij elke deur op onze website staat de garantie vermeld. De garantie op CanDo, Maestro en Designo binnendeuren bedraagt 10 jaar. De garanties worden door de fabrikant van deze merken afgegeven. Deurengigant is tussenpersoon voor deze garanties. De fabrieksgarantie bepalingen gelden naast de wettelijke garantie zoals ook is vastgelegd in de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel (art 10).

Het herroepingsrecht is voor op maat gemaakte deuren uitgesloten. In de standaard deuren worden slotgaten gefreesd waardoor deze ook maatwerk worden. Wij verkopen geen deuren zonder slotgaten. Losse accessoires mogen worden geretourneerd mits ongebruikt, onbeschadigd en in indien mogelijk in de originele staat van de verpakking verpakt.
U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. U zou ook gebruik kunnen maken van het Europese modelformulier voor herroeping, te vinden onderaan de Thuiswinkel-voorwaarden in de bijlage.
Voor herroeping geldt een herroepingstermijn van 14 dagen. Het reeds betaalde bedrag (incl. evt. verzendkosten) wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping, terugbetaald. Wij mogen wachten totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat de klant aantoont de producten te hebben geretourneerd. Terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant heeft betaald.

Wat houdt het herroepingsrecht in?
Voor artikelen die niet op maat gemaakt zijn geldt het volgende:
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na levering. 

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons binnen 14 dagen na levering per post, per fax of e-mail op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U dient de goederen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of  te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten zo spoedig mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de ontbinding van ons terug. Dit geldt niet voor eventuele extra kosten ten gevolge van uw eigen keuze voor een duurdere leveringswijze dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij kunnen kosten in rekening brengen indien de goederen door u beschadigd zijn.

Klacht melden 

Wij doen onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Maar natuurlijk kan er wel eens iets misgaan. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk oplossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen.

Heeft u een klacht? Omschrijf uw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd uw bestelnummer en de aankoopdatum. Meld uw klacht zo snel mogelijk op één van de volgende manieren:
stuur een email naar info@deurengigant.nl
bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice +31 085 - 210 230 0

of stuur een brief naar:

Deurengigant BV
Kwadijkerkoogweg 16a
1442 LA Purmerend NH

Komt u er met ons niet uit? U kunt dan altijd uw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Meer informatie hierover vindt u op www.sgc.nl
In het geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Wij bieden u een professionele montage service. Wij kunnen door het hele land heen uw deuren inmeten en monteren, op de waddeneilanden na.

Onze deuren zijn altijd haaks. Wij kunnen maatwerk deuren maken, maar die komen haaks uit de fabriek. Heeft u een oud huis met scheve kozijnen, dan dienen wij in het werk de deuren op maat te schaven. Ook in het geval van afgelakte Svedex deuren.

Mocht u meer informatie willen hebben over onze service, neemt u dan contact met ons op.

Mocht u een montageprijs willen weten van de door u gekozen deuren, plaatst u deze dan in het winkelmandje. In het winkelmandje tonen wij gelijk onze montageprijs.

Algemene voorwaarden

Cookies

Privacybeleid

©2017 Deurengigant.nl