Heb je een vraag, opmerking of moet er een wijziging worden doorgevoerd in jouw bestelling? Onze klantenservice helpt je graag verder!
Vragen
Heb je onze veelgestelde vragen pagina al bezocht? Wellicht dat hier jouw vraag gelijk al wordt beantwoord.
Bereikbaarheid
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag.
Telefonisch op +31 (0)85 - 210 23 01.
- Voor productvragen of een offerte zijn we tussen 9 en 17 uur bereikbaar. Keuze 1
- Voor vragen over je bestelling zijn we van 10 tot 12 en van 14 tot 17 uur bereikbaar. Keuze 2
Per mail op info@gigantisch.nl.
Onze klantenservice is op feestdagen gesloten.
Bestelinformatie
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Hoe meet ik een deur op?
- Levertijd
- Betaling
- Bezorging
- Afhalen van jouw bestelling
Offerte aanvragen
Lukt het niet om de gewenste deur(en) via de website samen te stellen of heb je speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin je jouw wensen omschrijft. Onze adviseurs nemen de offerte in behandeling en sturen de aangepaste offerte binnen enkele werkdagen per e-mail naar je toe.
Persoonlijk advies
Wil je graag persoonlijk advies over de mogelijkheden van onze (maatwerk) deuren? Bezoek dan één van onze showrooms of maak gebruik van onze inmeetservice. Onze adviseurs komen met alle plezier bij je thuis, voorzien jou van advies, meten de gewenste ruimte(s) in en stellen een vrijblijvende offerte op. Voor onze inmeetservice vragen wij een vergoeding van €65,- en is mogelijk bij een bestelling vanaf €450,-
Prijzen
Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.
Klacht melden
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te laten verlopen. Het kan voorkomen dat er wel eens iets misgaat. Wij zullen er alles aan doen om het zo goed mogelijk op te lossen. Wij verzoeken je om eventuele gebreken zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Kies het juiste klachtenformulier, afhankelijk van het merk van de deur met de klacht.
- Austria klachtenformulier
- Cando klachtenformulier
- Skantrae klachtenformulier
- Svedex klachtenformulier
Wij zullen er alles aan doen om het zo goed mogelijk op te lossen. Volgens de Algemene Voorwaarden van Thuiswinkel dien je uiterlijk binnen 14 dagen een reactie van ons te ontvangen. Wij streven er te allen tijden naar om dit sneller te doen.
Klachten kunnen gemeld worden via één van de onderstaande manieren:
- per mail: info@deurengigant.nl. Hierbij willen we je vragen om de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven met bijhorend beeldmateriaal en jouw ordernummer
- per telefoon: bespreek jouw klacht telefonisch met onze klantenservice 085 - 210 23 00
- per brief: deze kan gestuurd worden naar:
Gigantisch bv (Deurengigant)
Nijverheidsweg 10
1442 LD Purmerend NH
Indien wij er niet samen uitkomen is het altijd mogelijk om de klacht of het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
- meer informatie hierover vind je op: https://www.degeschillencommissie.nl/.
Reviews
Wij verzamelen reviews via het platform van Kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Lees meer informatie over het reviewbeleid van Kiyoh.









