Onze klantenservice
Heb je een vraag, opmerking of moet er een wijziging worden doorgevoerd in jouw bestelling? Onze klantenservice helpt je graag verder!
Vragen
Voor vragen willen we je allereerst verzoeken om te gaan naar de
veelgestelde vragen pagina. Wellicht dat deze pagina jouw vraag al beantwoord.
Bereikbaarheid Deurengigant.nl
Vanwege de Coronaproblematiek is de drukte enorm toegenomen. Hierdoor is onze klantenservice momenteel telefonisch minder goed bereikbaar. Voor vragen, opmerkingen en wijzigingen willen we je vragen om een e-mail te sturen naar info@deurengigant.nl. Onze klantenservice neemt de mail in behandeling en zal hier een terugkoppeling op geven.
Onze klantenservice is telefonisch te bereiken op 085 - 210 23 51. De klantenservice is bereikbaar op de onderstaande dagen en tijden.
- maandag t/m zaterdag van 9.00 uur 17.00 uur
Per mail is het ook mogelijk om contact met ons op te nemen via info@deurengigant.nl. Op dit moment kan het voorkomen dat de reactie van onze klantenservice iets langer op zich laat wachten. Wij doen ons best om de mail spoedig te beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak!
Offerte en speciale vragen
Lukt het niet om de gewenste deur(en) via de website samen te stellen? Of heb je speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin je deze wensen omschrijft. Onze collega's nemen de offerte in behandeling en zullen de aangepaste versie binnen enkele werkdagen toe sturen.
Persoonlijk advies
Wil je graag persoonlijk advies over de mogelijkheden van onze (maatwerk) deuren? Bezoek dan één van onze showrooms of maak gebruik van onze inmeetservice. Onze adviseurs komen met alle plezier bij u thuis, voorzien jou van advies, meten de gewenste ruimte(s) in en stellen een vrijblijvende offerte op! Onze inmeetservice bedraagt €65,- en is mogelijk vanaf een bestelling van €450,-
Bestelinformatie
Prijzen
Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.
Klacht melden
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te verlopen. Het kan voorkomen dat er wel eens wat mis gaat. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk proberen op te lossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf uw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd uw bestelnummer en de aankoopdatum.
Klachten kunnen gemeld worden middels één van de onderstaande manieren:
- per mail: info@deurengigant.nl. Hierbij willen we je vragen om de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven met bijhorend beeldmateriaal
- bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice 085 - 210 23 51
- per brief. Deze kan gestuurd worden naar
Deurengigant BV
Nijverheidsweg 10
1442 LD Purmerend NH
Indien wij er niet samen uitkomen is het altijd mogelijk om de klacht of het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.