Onze klantenservice
Heb je een vraag, opmerking of moet er een wijziging worden doorgevoerd in jouw bestelling? Onze klantenservice helpt je graag verder!
Vragen
Voor vragen willen we je allereerst verzoeken om te gaan naar de
veelgestelde vragen pagina. Wellicht dat deze pagina jouw vraag al beantwoord.
Bereikbaarheid Deurengigant.nl
Onze klantenservice is in de vakantieperiode telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 14:00 - 17:00 uur.
Mailen kan altijd.
Offerte en speciale vragen
Lukt het niet om de gewenste deur(en) via de website samen te stellen of heb je speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin je jouw wensen omschrijft. Onze collega's nemen de offerte in behandeling en sturen de aangepaste versie binnen enkele werkdagen per e-mail naar je toe!
Persoonlijk advies
Wil je graag persoonlijk advies over de mogelijkheden van onze (maatwerk) deuren? Bezoek dan één van onze showrooms of maak gebruik van onze inmeetservice. Onze adviseurs komen met alle plezier bij je thuis, voorzien jou van advies, meten de gewenste ruimte(s) in en stellen een vrijblijvende offerte op! Onze inmeetservice bedraagt €65,- en is mogelijk vanaf een bestelling van €450,-
Bestelinformatie
Prijzen
Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.
Klacht melden
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te laten verlopen. Het kan voorkomen dat er wel eens iets misgaat. Wij zullen er alles aan doen om het zo goed mogelijk op te lossen. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Vermeldt het ordernummer, omschrijf de klacht nauwkeurig en voeg beeldmateriaal toe. Volgens, in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, ontvang je van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen.
Klachten kunnen gemeld worden middels één van de onderstaande manieren:
- per mail: info@deurengigant.nl. Hierbij willen we je vragen om de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven met bijhorend beeldmateriaal en jouw ordernummer
- bespreek jouw klacht telefonisch met onze klantenservice 085 - 210 23 51
- per brief. Deze kan gestuurd worden naar:
Gigantisch B.V.
Nijverheidsweg 10
1442 LD Purmerend NH
Indien wij er niet samen uitkomen is het altijd mogelijk om de klacht of het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Reviews
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.