Klantenservice Deurengigant.nl

Heeft u een vraag? Heeft u het al aan Ties onze CHATBOT gevraagd? Ties is door ons getraind met heel veel kennis van onze medewerkers. Ties is 24/7 beschikbaar om uw vragen te beantwoorden.

Nu is Ties nog net in ons midden. Mogelijk dat het toch voorkomt dat hij u geen passend antwoord kan geven. Niet getreurd, wij zijn er ook nog. U kunt ons altijd persoonlijk om raad vragen. En misschien vindt u het antwoord snel bij onze veelgestelde vragen

Bereikbaarheid Deurengigant.nl

U kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op 085 - 210 23 51 op de volgende dagen:

  • maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur en s’avonds van 19.00 tot 21.00 uur
  • zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur   

U kunt ook per email contact met ons opnemen: info@deurengigant.nl

of gebruik de onderstaande contactknop:

Offerte en speciale vragen

Lukt het niet om de door u gewenste deur(en) via de website samen te stellen? Of heeft u speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin u uw speciale wensen omschrijft. 

Persoonlijk advies

Laat u zich liever persoonlijk adviseren over de mogelijkheden van onze (maatwerk) deuren? Bezoek dan één van onze showrooms.

Bestelinformatie

Prijzen

Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.

Klacht melden 

Heeft u een klacht? Wij doen onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Maar natuurlijk kan er wel eens iets misgaan. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk oplossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf uw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd uw bestelnummer en de aankoopdatum.

Meld uw klacht zo snel mogelijk op één van de volgende manieren:

  • stuur een email naar info@deurengigant.nl
  • bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice +31 085 - 210 23 51

    of stuur een brief naar:

    Deurengigant BV
    Kwadijkerkoogweg 16a
    1442 LA Purmerend NH

    Komt u er met ons niet uit? U kunt dan altijd uw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
    Meer informatie hierover vindt u op www.sgc.nl
    In het geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Wij bieden u een professionele montage service. Wij meten deuren in en monteren deze door het hele land (behalve op de waddeneilanden).

Onze (maatwerk) deuren zijn altijd haaks. Heeft u een oud huis met scheve kozijnen, dan schaven wij in het werk de deuren op maat. Ook in het geval van de Svedex afgelakte deuren dienen wij soms aanpassingen aan de deur te doen. Dit doen wij altijd aan de hangzijde, de onder en/of bovenkant. Aan de sluitzijde, de kant waar het slot zit, kunnen wij deze Svedex deuren niet bewerken.

De proporte Barn deuren worden helaas niet door ons gemonteerd.

Wilt u meer weten over onze service, neemt u dan contact op.

Wilt u weten wat het monteren van uw deur kost? Plaats uw deur in het winkelmandje. Daar tonen wij meteen onze montageprijs.

Algemene voorwaarden Cookies Privacybeleid ©2019 Deurengigant.nl