Klantenservice Deurengigant.nl

Vragen

Heeft u vragen? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen

 

Bereikbaarheid Deurengigant.nl

Door de enorme toegenomen drukte is onze klantenservice tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar: info@deurengigant.nl.

U kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op 085 - 210 23 51 op de volgende dagen:

  • maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

Door de coronacrisis is het erg druk. Het kan daarom voorkomen dat de reactie van onze klantenservice of de bezorging van onze deuren iets langer op zich laat wachten. Onze excuses voor dit ongemak.

U kunt ook per email contact met ons opnemen: info@deurengigant.nl

of gebruik de onderstaande contactknop:

Offerte en speciale vragen

Lukt het niet om de door u gewenste deur(en) via de website samen te stellen? Of heeft u speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin u uw speciale wensen omschrijft. 

Persoonlijk advies

Laat u zich liever persoonlijk adviseren over de mogelijkheden van onze (maatwerk) deuren? Bezoek dan één van onze showrooms.

Bestelinformatie

Prijzen

Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.

Klacht melden 

Heeft u een klacht? Wij doen onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Maar natuurlijk kan er wel eens iets misgaan. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk oplossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf uw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd uw bestelnummer en de aankoopdatum.

Meld uw klacht zo snel mogelijk op één van de volgende manieren:

  • stuur een email naar info@deurengigant.nl
  • bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice +31 085 - 210 23 51

    of stuur een brief naar:

    Deurengigant BV
    Nijverheidsweg 10
    1442 LD Purmerend NH

    Komt u er met ons niet uit? U kunt dan altijd uw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
    Meer informatie hierover vindt u op https://www.degeschillencommissie.nl/
    In het geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

De nieuwe deur is in het vizier. Vol enthousiasme heeft u de deur samengesteld in ons configuratiemenu. U kunt niet wachten tot de deur er eíndelijk is. Maar toch zit u met een knoop in uw maag. Want als het aan uw tijdschema of twee linkerhanden ligt, blijft de nieuwe deur in zijn verpakking gewikkeld.

Bespaar tijd en moeite, maak gebruik van onze montageservice voor de nieuwe deuren. Onze vakkundige monteurs komen bij u langs om de deur perfect te monteren.

Montageservice deuren: zo werkt het

De montageservice is eenvoudig te regelen. Wanneer u de deur bestelt in het configuratiemenu, kunt u als laatste optie de montageservice aanvinken. In het winkelmandje verschijnt direct de prijs, zo weet u exact waar u aan toe bent.

Nadat de nieuwe deur bij ons magazijn geleverd is, nemen wij contact met u op om een geschikte datum te prikken voor de montage van de deur.

Enkele aandachtspunten:

  • Onze (maatwerk) deuren zijn altijd haaks. Heeft u een oud huis met scheve kozijnen, dan schaven wij in het werk de deuren op maat. Ook in het geval van de Svedex afgelakte deuren dienen wij soms aanpassingen aan de deur te doen. Dit doen wij altijd aan de hangzijde, de onder en/of bovenkant. Aan de sluitzijde, de kant waar het slot zit, kunnen wij deze Svedex deuren niet bewerken.
  • Wij meten deuren in én monteren deuren, door het hele land. Met uitzondering van de waddeneilanden.
  • De Moodplus Barn deuren worden helaas niet door ons gemonteerd.

Wilt u meer weten over onze service, neemt u dan contact op.

Zelf monteren?

Als u uw deuren zelf wilt monteren, dan kunt u hieronder naar de montage instructies van de desbetreffende deuren:

Algemene voorwaarden Cookies Privacybeleid ©2020 Deurengigant.nl