Bezorgen

Uw bestelling wordt met een gespecialiseerd meubeltransport bij u thuis of op de zaak bij u afgeleverd. Voor de bezorging wordt eerst een afspraak met u gemaakt, waarbij de bezorging altijd plaatsvindt op een werkdag.
 

Landelijke bezorging

Wij bezorgen door heel Nederland. Woont u op de Waddeneilanden? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen uw bestelling afleveren bij één van de bedrijven aan de kust, die uw bestelling naar uw eiland kunnen vervoeren. De kosten hiervan zijn niet inclusief, u krijgt een rekening van het betreffende bedrijf.
   

Bezorging op afspraak

Onze transporteur neemt contact met u op om een afspraak te maken voor de bezorging. Bezorging vindt altijd plaats op een werkdag (maandag t/m vrijdag), dus niet op zaterdag of zondag.

 

Aflevering op begane grond

Alle bestellingen worden op de begane grond afgeleverd. Als u in een flat of appartement op een hogere verdieping woont, wordt uw bestelling beneden in de hal afgeleverd. Als u van onze montageservice gebruikt maakt, tilt onze monteur uw bestelling naar boven. Wel in alle redelijkheid natuurlijk. Woont u 10 hoog en past uw bestelling niet in de lift? Dan zal een tweede monteur moeten helpen. In dat geval worden extra kosten in rekening gebracht.
 

Bezorgkosten

De bezorgkosten zijn € 39,95. Woont u op een van de waddeneilanden? Neem dan contact met ons op. 

Heeft u een afspraak gemaakt met onze transporteur en u bent op het moment van afspraak niet thuis? Dan wordt € 100,- extra in rekening gebracht. Uw bestelling moet immers opnieuw opgeslagen en bezorgd worden. 

  

Bezorging per post

Wanneer u losse accessoires bestelt, versturen wij deze met PostNL. U ontvangt hiervoor geen track en trace.

Verzendkosten losse onderdelen / accessoires
- tot 10 Kilo €6,75;
- zwaarder dan 10 kilo worden bestellingen in meerdere verpakkingen verpakt. Per pakket rekenen wij €6,75.
Bent u niet thuis ten tijde van levering ontvangt u van PostNL een briefje met verdere instructies.   

Afhalen van uw bestelling

U kunt uw bestelling ook zelf afhalen in Werkendam (Nederland). Let op, hier ligt geen voorraad. Hier wordt uw deur bezorgd nadat u deze besteld heeft. Als uw deur bij ons geleverd is nemen wij contact met u op om een afhaalafspraak te maken. In verband met Corona is dit tijdelijk niet mogelijk.

 
 
 
 
 
 
 

De nieuwe deur is in het vizier. Vol enthousiasme heeft u de deur samengesteld in ons configuratiemenu. U kunt niet wachten tot de deur er eíndelijk is. Maar toch zit u met een knoop in uw maag. Want als het aan uw tijdschema of twee linkerhanden ligt, blijft de nieuwe deur in zijn verpakking gewikkeld.

Bespaar tijd en moeite, maak gebruik van onze montageservice voor de nieuwe deuren. Onze vakkundige monteurs komen bij u langs om de deur perfect te monteren.

Montageservice deuren: zo werkt het

De montageservice is eenvoudig te regelen. Wanneer u de deur bestelt in het configuratiemenu, kunt u als laatste optie de montageservice aanvinken. In het winkelmandje verschijnt direct de prijs, zo weet u exact waar u aan toe bent.

Nadat de nieuwe deur bij ons magazijn geleverd is, nemen wij contact met u op om een geschikte datum te prikken voor de montage van de deur.

Enkele aandachtspunten:

  • Onze (maatwerk) deuren zijn altijd haaks. Heeft u een oud huis met scheve kozijnen, dan schaven wij in het werk de deuren op maat. Ook in het geval van de Svedex afgelakte deuren dienen wij soms aanpassingen aan de deur te doen. Dit doen wij altijd aan de hangzijde, de onder en/of bovenkant. Aan de sluitzijde, de kant waar het slot zit, kunnen wij deze Svedex deuren niet bewerken.
  • Wij meten deuren in én monteren deuren, door het hele land. Met uitzondering van de waddeneilanden.
  • De Moodplus Barn deuren worden helaas niet door ons gemonteerd.

Wilt u meer weten over onze service, neemt u dan contact op.

Zelf monteren?

Als u uw deuren zelf wilt monteren, dan kunt u hieronder naar de montage instructies van de desbetreffende deuren:

Algemene voorwaarden Cookies Privacybeleid ©2020 Deurengigant.nl