Gemakkelijk online betalen
Bij ons kan je snel, simpel en veilig online betalen met iDEAL. Kies jouw gewenste bank en je bent een stuk dichterbij je nieuwe deur(en)! Het is ook mogelijk om de (aan)betaling per bank over te maken.
Betalen met iDEAL
Indien je toegang hebt tot internetbankieren bij de bank, dan kun je middels iDEAL veilig en gemakkelijk betalen via het internet. De rekeninghouders van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank kunnen met iDEAL betalen.
De voordelen op een rij:
- Snel, simpel en veilig online betalen via jouw eigen bank
- iDEAL is bij Deurengigant geheel gratis
- iDEAL laat ons direct weten of de betaling is goedgekeurd. Hierdoor kunnen we jouw bestelling gelijk in behandeling nemen
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Gespreid betalen met Tinka
Wanneer je kiest voor Tinka als betaalmethode dan heb je de mogelijkheid om gespreid te betalen. Je kunt je aankoop dus afrekenen met krediet. Je betaalt 11,9% rente en geen overige kosten. Heb je nog geen Tinka account dan worden er eerst een aantal vragen gesteld over je situatie om te zien of je in aanmerking komt en de aankoopt via Tinka kunt doen. Meer informatie over Tinka lees je hier.
Betalen per bank
Wil je de (aan)betaling liever per bank overmaken? Dan ontvang je van Buckaroo een e-mail met daarin de betalingsgegevens. Zodra de betaling is voldaan ontvangen wij een melding en wordt jouw bestelling automatisch verwerkt. Houd er rekening mee dat een overboeking per bank een aantal werkdagen kan duren, waardoor de levertijd langer wordt. Indien je voorkeur uitgaat naar een snelle levering, dan adviseren wij om de betaling te doen via iDEAL.
Aanbetalen
Indien je gebruik wil maken van de aanbetaling, vragen wij altijd om een aanbetaling te doen van 25% over het totaalbedrag. Hierbij willen we je graag laten weten dat je goedkoper uit bent als je in een keer het totaalbedrag betaalt. Voor een aanbetaling berekenen wij namelijk 1% rembourskosten op het totaalbedrag.
Restbedrag
Indien je niet de gehele bestelling vooraf wil betalen, kan je het restbedrag ook voldoen bij de levering. Dit complete restbedrag dient gepast of per mobiele pin bij de chauffeur te worden betaald. De producten mogen pas gelost worden, zodra het volledige bedrag is betaald. Dit geldt ook voor bestellingen met een montage. Het restbedrag kan ook worden betaald per bank. Deze dient minimaal drie dagen vóór levering op onze rekening te staan. Er zitten geen extra kosten aan deze betalingsmogelijkheden verbonden
Bestelling annuleren
Indien je de betaling net hebt voldaan en deze vanwege een wijziging of andere reden wil annuleren, willen je vragen om een mail te sturen naar info@deurengigant.nl onder vermelding van het ordernummer. Hierbij willen je vragen om de IBAN gegevens ook te vermelden in de e-mail, zodat wij de creditering kunnen verwerken.
LET OP: Bestaat jouw bestelling uit Svedex deur(en), dan worden deze binnen één werkdag in behandeling genomen. Wij kunnen deze vaak niet meer annuleren. Wel is het ten alle tijden verstandig om ons binnen 24-uur een mail te sturen, zodat de klantenservice nog kan kijken wat hierin mogelijk is.
Betalen op rekening voor zakelijke klanten
Zakelijke klanten kunnen bij Deurengigant.nl op rekening bestellen. Deze bestelling hoeft pas binnen 14 werkdagen betaald te worden. Hiervoor hebben wij een aantal spelregels opgesteld:
- Je bent al klant bij een van de webshops van Gigantisch BV
- Je hebt bij ons al twee orders geplaatst en in totaal € 1500,- of meer besteed
- Je kunt ons een gewaarborgd uittreksel van de KvK overleggen, niet ouder dan 6 maanden
Verder ontvangen wij per bestelling graag een (door een tekenbevoegd persoon) ondertekende inkoopopdracht op officieel briefpapier. Hierbij willen wij vragen om de onderstaande punten duidelijk te vermelden. Bij aanmelding voor een zakelijk account voeren wij standaard een kredietcheck uit.
- Het offertenummer (online samengesteld)
- Het factuur- en afleveradres